Dowiedz się więcej na temat produktów
Korzystaj z naszej wyszukiwarki, wpisując interesujące Ciebie zagadnienie.
ROZWIĄZANIA DO OGRZEWANIA
ROZWIĄZANIA DO GORĄCEJ WODY SANITARNEJ
Pomagamy w wyborze produktu
Przewodnik wyboru jest narzędziem, które pomaga odnaleźć odpowiedni produkt do realizacji projektu spośród naszej szerokiej gamy rozwiązań.
Les solutions de financement
Des conditions financieres attractives avec le Pret Solutions HPE pour l'achat et l'installation par un professionnel de nos produits.
Les aides de l'État
Le Crédit d'Impôt (CITE) vise a améliorer la performance énergétique de son habitation des que des travaux importants y sont menés.
Nos partenaires
Des offres toute l'année pour réaliser encore plus d'économies sur son projet.
Masz pytania?
My mamy odpowiedzi!
Czego potrzebuję do korzystania z ChaffoLink?
Usługę ChaffoLink można zastosować do pomp ciepła i wszystkich nowych kotłów Chaffoteaux, szerokiej gamy kotłów produkowanych od 2010 roku, oraz pomp ciepła i kotłów hybrydowych. Na stronie: Modele kompatybilne można sprawdzić, czy Państwa kocioł jest kompatybilny.
Korzystanie z usługi ChaffoLink należy zacząć od zainstalowania właściwego urządzenia. Urządzenie to po podłączeniu do systemu grzewczego, przekaże naszej platformie wszystkie dane dotyczące termoregulacji. Urządzenie (bramka komunikacyjna) dostępne jest w wersji Wifi, pod warunkiem, że w pomieszczeniu działa bezprzewodowy internet, lub w wersji GPRS, to znaczy na kartę SIM przeznaczoną od wymiany danych wyłącznie dla tej usługi.
Co zrobić, jeśli moja aplikacja ChaffoLink nie działa poprawnie?
Jeżeli aplikacja ChaffoLink nie działa poprawnie radzimy ją odinstalować, a następnie ponownie zainstalować na Państwa urządzeniu mobilnym.
Skąd mam wiedzieć, czy bramka działa poprawnie?
Bramka jest urządzeniem, które fizycznie łączy państwa system ogrzewania z platformą ChaffoLink. Bramka działa poprawnie wtedy, gdy pierwsza i trzecia kontrolka (odpowiednio LED WEB oraz LED Ebus2) palą się stałym światłem na zielono (następnie regularny flash na łączu Expert Control Link). Kontrolki na urządzeniu umożliwiają natychmiastowe sprawdzenie działania usługi. Szczegółowe informacje na temat kontrolek znajdą państwo w instrukcji instalacji, gdzie pokazane są schematy.
Nie pamiętam swojego hasła. Jak mogę je odzyskać?
Jeżeli zapomnieli Państwo hasło potrzebne do zalogowania się do konta, można je zresetować wchodząc na stronę Chaffolink i klikając na „zapomniałem hasła”, a następnie wpisując nazwę użytkownika (mejl), który podali Państwo przy zakładaniu konta.
Nie używam już referencyjnego adresu e-mail podanego podczas rejestracji. Jak mogę to zmienić?
Przypominamy, że nazwa użytkownika nie podlega zmianie. Mogą jednak Państwo podać na stronie internetowej dodatkowy referencyjny adres mailowy, na który życzą sobie Państwo otrzymywać powiadomienia i uaktualnienia usługi ChaffoLink.
Co się stanie, jeśli zmienię router w moim domu i będę musiał zmienić konfigurację produktu w sieci?
Jeżeli zainstalowali Państwo bramkę na Wifi, należy ponownie przeprowadzić konfigurację sieci, by umożliwić systemowi grzewczemu komunikację z platformą za pomocą połączenia internetowego w Państwa domu. Mogą Państwo skorzystać z instrukcji instalacji znajdującej się w zestawie ChaffoLink lub obejrzeć filmik o konfiguracji bramki: Połączenie zestawu z Chaffolink z Internetem.
Jakie smartfony są kompatybilne z ChaffoLink?
ChaffoLink można ściągnąć na wszystkie smartfony działające w oparciu o system iOS lub system Android. Aplikację można pobrać nieodpłatnie odpowiednio z Apple Store i Google Play. Minimalne wersje programowe dla poprawnego działania to iOS 8.0 oraz Android 4.0.3
Widzę, jak przycisk AP miga na łączu Expert Control, ale nie widzę Remote Gw Thermo na moim smartfonie / tablecie / komputerze. Co powinienem zrobić? *
Proszę sprawdzić, czy na smartfonie, tablecie lub komputerze działa Wifi. Proszę zamknąć i ponownie otworzyć stronę poszukiwania sieci. Niektóre urządzenia potrzebują więcej czasu, by wyświetlić lub zaktualizować listę dostępnych sieci.
Jestem podłączony do Remote Gw Thermo, ale aplikacja Chaffolink nie wykrywa sieci domowej. Co powinienem zrobić?
Proszę sprawdzić sygnał Wifi za pomocą telefonu. W tym celu należy podłączyć smartfon do domowej sieci wifi, po czym położyć go blisko bramki i obserwować siłę sygnału na smartfonie. Jeżeli brak jest sygnału lub jest on bardzo słaby, bramka nie będzie mogła się podłączyć. W tym przypadku zalecamy kupno wzmacniacza sieci. Z chwilą uzyskania dobrego sygnału, sugerujemy na nowo rozpocząć proces konfiguracji.
Wybieram moją sieć Wi-Fi i wpisuję hasło, ale dioda WEB bramy świeci się na czerwono i nie łączy się. Co powinienem zrobić?
Podłączenie do Cloud ChaffoLink zajmuje średnio około 2-3 minut, ale za pierwszym razem może to zająć do 10 minut. Jeżeli po tym czasie kontrolka Web w dalszym ciągu będzie świecić się na czerwono, najprawdopodobniej popełniono błąd podczas wpisywania hasła lub nie ma zasięgu w pobliżu bramki. Proszę sprawdzić, czy router jest podłączony do Internetu (podłączając się samemu do Wifi Państwa smartfonem lub komputerem i próbując surfować po Internecie, na przykład). Jeżeli połączenie okaże się prawidłowe, radzimy ponownie wykonać procedurę podłączenia.
Właśnie podłączyłem moją bramkę. Dlaczego widzę różnice w programowaniu między aplikacjami a kontrolą ekspercką?
Automatyczna synchronizacja danych programowania między urządzeniami może zając do 5 minut. Radzimy poczekać i nie dokonywać w tym czasie żadnych zmian w programowaniu, czy to z poziomu aplikacji/platformy web, czy też łącza Expert Control.
Zapisujemy pliki cookies na Twoim urządzeniu i uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych, przeciwdziałania nadużyciom, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www, a także dopasowywaniu zawartości strony do Twoich preferencji. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Kliknij i dowiedz się więcej.
Zamknij