article photo

 

WARUNKI GWARANCJI

1. Ariston Thermo Polska Sp. z o.o. zwana dalej gwarantem udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia na okres 12 miesięcy od dnia pierwszego uruchomienia przez Autoryzowany Serwis, lecz nie dłużej niż 18 miesięcy od daty zakupu. Na elementy automatyki, zestawy przyłączeniowe, akcesoria do kotłów udziela się gwarancji na okres 12 miesięcy od daty zakupu.


2. W okresie gwarancji gwarant zapewnia użytkownikowi bezpłatne usuwanie uszkodzeń elementów składowych urządzenia, w których autoryzowany serwis stwierdził fabryczne wady wykonania.


3. Gwarancja nie obejmuje usterek urządzenia wynikających z:
- niewłaściwego transportu i przechowywania urządzenia
- użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi i z przeznaczeniem urządzenia
- wykonywania napraw przez osoby nieuprawnione
- zanieczyszczenia gazu lub zasilania urządzenia nieodpowiednim gazem
- zanieczyszczenia wody lub przepływu wody o zbyt dużej twardości, kamienia kotłowego w wymiennikach
- wzrostu / zaniku ciśnienia gazu poza wartościami granicznymi przewidzianymi przez odpowiednie normy
- powstałych w wyniku działania nadmiernego ciśnienia wody
- nieefektywności ciągu kominowego
- wad instalacji do której podłączone jest urządzenie
- innych przyczyn niezależnych od gwaranta


4. Urządzenie należy przechowywać w pomieszczeniach w temperaturze powyżej 0°C.


5. Napraw gwarancyjnych dokonują punkty serwisowe autoryzowane przez gwaranta. Naprawa gwarancyjna winna być wykonana w ciągu 14 dni od pisemnego zgłoszenia reklamacji. Wykaz punktów serwisowych dostępny jest w punktach sprzedaży oraz na stronie internetowej www.ariston.com/pl.
W przypadku niewłaściwej obsługi serwisowej należy zawiadomić gwaranta:

Ariston Thermo Polska Sp. z o.o.
ul. Pocieszka 3, 31-408 Kraków
tel. 012-420 52 80-82, 84-85 fax. 012-420 52 81
e-mail: service.pl@aristonthermo.com


6. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia o ile są one zgodne z podanymi przez producenta.


7. Gwarancja ważna jest pod następującymi warunkami:
a) instalacja urządzenia została wykonana przez instalatora posiadającego uprawnienia do wykonywania instalacji urządzeń gazowych
b) pierwsze uruchomienie i regulacja urządzenia musi być dokonana przez Autoryzowany Punkt Serwisowy . Dla większości urządzeń pierwsze uruchomienie i regulacja są bezpłatne, użytkownik pokrywa jedynie koszty dojazdu serwisu do uruchomienia i koszt ewentualnych dodatkowych prac montażowych, aby sprawdzić szczegółowe koszty uruchomienia dla Państwa kotła, sprawdź na www.ariston.com/pl lub zadzwoń 12 420 22 20
c) urządzenie zainstalowano na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi.
d) karta gwarancyjna musi być poprawnie wypełniona, z pieczęcią punktu sprzedaży, datą sprzedaży. Gwarancja jest ważna tylko z dowodem zakupu urządzenia
e) instalacja wyposażona jest w elementy zabezpieczające urządzenie przed wpływem zanieczyszczeń ( filtry siatkowe na wlocie gazu i wody, przy c.o. na powrocie wody z układu).


8. Gwarancja traci ważność w przypadku:
a) dokonywania wszelkiego rodzaju napraw, regulacji urządzenia przez osoby lub serwisy nieupoważnione przez gwaranta
b) montażu niezgodnego z obowiązującymi przepisami i zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi
c) użycia do montażu elementów hydraulicznych niezgodnych z normami.
d) uszkodzeń mechanicznych oraz innych powstałych w wyniku niewłaściwej obsługi i złej konserwacji.
e) niemożności okazania przez użytkownika karty gwarancyjnej


9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody, które mogą wystąpić w następstwie nie stosowania się do wszystkich zaleceń zawartych w instrukcji obsługi a w szczególności zaleceń dotyczących użytkowania i obsługi urządzenia.


10. Szczegółowe uprawnienia użytkownika określa Ustawa o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. o (Dz.U. Nr 827 z 2014r).


11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi, stosownie do przepisów powyższej ustawy.



Nasze wartości

  • article photo

    Doświadczenie i innowacje

    100 lat doświadczenia.
    200 patentów w dziedzinie ogrzewania domowego.

  • article photo

    Bliskość

    Jesteśmy blisko naszych klientów, nasza drużyna jest codziennie gotowa udzielać Państwu porady.

  • article photo

    Łatwość użytkowania

    Skupiamy swoje wysiłki na dążeniu do stwarzania rozwiązań jak najbardziej przyjaznych dla klientów.

  • article photo

    Dostępność

    Jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji, a dla swoich klientów proponujemy zaawansowane technologie: dostępne i konkurencyjne.

  • article photo

    Rozwiązania ekologiczne

    Chaffoteaux oferuje rozwiązania technologiczne w zakresie ochrony środowiska i oszczędności energii.

Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Akceptuję, nie pokazuj więcej